Bo

Anne-Marie beheert een fb-pagina over labradoodles. Ze heeft het volgende geplaatst, wat ik ook hier en op mijn eigen fb-pagina mag plaatsen:

“Tja waar zal ik beginnen en zal ik het überhaupt vertellen ☺️. Toch maar wel misschien kan het andere helpen. Voor degene die het niet interesseert a.u.b. doorscrollen. Onze Bo 12 jaar heeft de laatste paar jaar best wel wat mankeert. Het begon met veel uitslag gelukkig hebben we dat kunnen verhelpen. Het begon een week of 6 geleden ze wilde niet meer eten ze wilde niet meer uit en lag heel de dag te slapen. We zaten 2x per week bij de dierenarts en ze konden eigenlijk niets vinden alleen misschien haar alvleesklier. Uiteindelijk prednison en een poeder voor haar alvleesklier gekregen. Speciaal voer licht verteerbaar en dan maar hopen dat het goed komt. Maar helaas er gebeurde niets gelukkig dronk ze wel goed maar wat nu? Weer naar de dierenarts en weer een Prednison spuit. Dit was het laatste wat de dierenarts kon doen ze wisten het gewoon niet…Het is zo zielig als je niets kan doen dus ik dacht laat ik een dierentolk inschakelen ik ken haar nog van een jaar of 10 geleden en baadt het niet dan schaad het niet. Ik een foto van Bo opgestuurd en 2 dagen later belde ze me. Misschien wordt het voor sommigen nu een beetje onwerkelijk. Ze kreeg moeilijk contact met Bo en het enige wat Bo aangaf was dat ze geen energie had. Monique (de dierentolk) heeft Bo een healing gegeven en haar verteld dat ze moest gaan eten. Heel vreemd maar ‘s avonds was ineens haar bak leeg 😳. Hoe dan? Misschien toch door de prednison? 2 Dagen later gaat Bo heel vreemd doen, ze gaat met haar neus tegen de muur staan en zakt door haar achterpoten en valt bijna om. Ze ligt heel diep ineens te slapen we hielden ons hart vast zou het nu gebeurd zijn? 😥. Ik Monique een berichtje gestuurd met de boodschap helaas heeft het maar 2 dagen geholpen….., 15 minuten later Bo springt op gaat op de bank liggen tegen oma aan en kijkt je aan van waarom heb jij nú tranen in je ogen. Monique appt me terug en vertelt dat ze Bo nog een healing heeft gegeven. Tja hoe dan??? Ik ben vrij nuchter van aard maar als je je hondenkind zo ziet lijden dan wil je er alles aan doen om haar beter te maken. We zijn nu 2 weken verder en ze is zo actief en wil niets liever dan de hele dag spelen. Ook gaat ze niet meer zitten als we uitgaan maar loopt ze heel goed mee. Zo apart, maar het gaat nu weer heel goed met haar beter als het afgelopen jaar. Ze was 4 kilo afgevallen maar gelukkig komt ze nu weer wat aan. Misschien voelt ze zich ook wel beter omdat ze wat lichter is, we weten het niet. Maar persoonlijk denk ik toch dat Monique hierin veel heeft kunnen betekenen. Ben heel blij dat ik contact met haar heb opgenomen de tijd zal het nu leren hoe het verder gaat met Bo 🥰”

Reacties zijn gesloten.